O mnie

Moje zdjęcie
była wizażystka, niedoszła pielęgniarka, zaoczna matka, wielbicielka kotów i podróży.

wtorek, 8 kwietnia 2014

Mindfulness

Zaczęłam medytować.
Takie miałam postanowienie i tak zrobiłam.
Kilka tygodni temu razem z mężczyzną wzięliśmy udział w warsztatach pod tytułem Mindfulness for busy people. Ogólnie rzecz biorąc warsztaty były na temat stresu w dzisiejszym busy życiu i o tym jak można sobie z tym stresem radzić dzięki praktyce medytacji zwanej Mindfulness.
Było kilka krótkich medytacji, kilka dyskusji...ogólnie mówiąc miło spędzone popołudnie.
Po powrocie do domu zachęcona efektami jakie może przynieść ten rodzaj medytacji a raczej stylu życia zaczęłam na własną rękę zgłębiać temat.
Mindfulness to świadome, nieosądzone doświadczenie bieżącej chwili.
To umiejętność życia tu i teraz.
Inaczej mówiąc 100% przeżywanie każdej minuty swego życia.
W ramach treningu mindfulness pracujemy z  ciałem, myślami i emocjami (tak zostało to określone TU na jednej z polskich stron)
Wiem, że jestem dopiero na początku mojej drogi ale już widzę jak bardzo zmieniło się moje podejście do życia i ludzi odkąd zaczęłam medytować.
I wcale nie oznacza to, że mi odbiło, że ogolę sobie głowę na łyso, sprzedam wszystko co mam i pojadę medytować do Tybetu :)
Staram się doceniać każdą chwilę którą mam, w pełni cieszyć się swoim życiem.
Nie oceniać ludzi, nie dać moim myślom i emocjom przejąć władzy nad sobą.
Dla zainteresowanych  polecam te strony
The Mind Institute
Mrs Mindfulness
The Psychologist's Philosophy

widok z mojego okna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz