O mnie

Moje zdjęcie
była wizażystka, niedoszła pielęgniarka, zaoczna matka, wielbicielka kotów i podróży.

środa, 12 lutego 2014

Zimowi ulubieńcy kosmetyczni z francuskiej farmacji

Nuxe creme
od lewej: Nuxe krem pod oczy, Nuxe krem do twarzy
Na zdjęciu jeden z moich ulubionych francuskich duetów Contour des Yeux Prodigieux i Creme Prodigieuse. Cudowna para która świetnie sprawdziła się na mojej skórze. Tak informacyjnie chcę tylko wspomnieć że jestem właścicielką skóry mieszanej 35+.
 Pierwszy krem to krem pod oczy. Bogaty w składniki nawilżające i odżywcze, ma on działanie przeciwzmarszczkowe oraz łagodzące obrzęki w okolicach oczu. Posiada cudowną kremową konsystencję. Szybko się wchłania i pozostawia skórę nawilżoną i odżywioną. Pachnie ziołowo i przyjemnie.
Drugi krem to krem do twarzy o właściwościach nawilżających i rewitalizujących dla skóry normalnej i mieszanej. Krem ten posiada dość bogatą konsystencję przy jednoczesnym matowym wykończeniu. Ładnie nawilża i odżywia, pachnie również ziołowo. Obydwa kremy stosuję w okresie zimowym natomiast na wiosnę upatrzyłam już sobie coś innego. Ale o tym innym razem.
Wyżej wymienione kremy i dużo innych ciekawych kosmetyków tutaj  Nuxe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz