O mnie

Moje zdjęcie
była wizażystka, niedoszła pielęgniarka, zaoczna matka, wielbicielka kotów i podróży.

piątek, 14 lutego 2014

Recenzja mascara Rimmel ScandalEyes Rockin'Curves 

Jest to mój pierwszy tusz do rzęs firmy Rimmel jaki miałam okazję przetestować. Kupiłam go w promocji w Bootsie w cenie £ 4,99. Producent obiecuje że tusz pogrubi, czadowo podkręci i  skandalicznie uniesie nasze rzęsy. Używałam tego tuszu dwa tygodnie i nie do końca mogę się zgodzić z obietnicami producenta. Muszę jeszcze dodać że moje rzęsy są normalne ani gęste ani rzadkie, średnio podkręcone. Moim zdaniem tusz ten ma więcej minusów niż plusów.
Plusy:
+ fajne opakowanie czerwono-czarna imitacja wężowej skóry
+ ładna głęboka czerń
+ łatwy demakijaż

Minusy:
- zbyt rzadka jak dla mnie konsystencja( zauważalne nadające objętości włoski)
- dość ciekawy kształt szczoteczki/fala chyba nie do końca mi odpowiada trudno wytuszować nią rzęsy
- długo wysycha i łatwo odbija się na powiece
- łatwo się rozmazuje 
- osypuje się
Podsumowanie
Tusz średniej jakości. Nic specjalnego. Pogrubia jednocześnie bardzo sklejając rzęsy. Zdecydowanie nie podkręca, trochę wydłuża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz