O mnie

Moje zdjęcie
była wizażystka, niedoszła pielęgniarka, zaoczna matka, wielbicielka kotów i podróży.

czwartek, 13 lutego 2014

Przyjacielsko ?

Dzwoni budzik, pora wstać i wyprawić w świat mojego mężczyznę.
Za oknem szaro, buro i ponuro.
 Deszcz pada od kilku dni, cóż zrobić mamy...no właśnie co to za pora roku chyba zima?
Ciężko wstać, jeszcze ciężej zmobilizować się do czegokolwiek i z uśmiechem przywitać świat.
Ja w komfortowej sytuacji. Nie muszę od rana walczyć z codziennością. Przywilej ekspat-ki.
Po szybkim śniadaniu i krótkim pożegnaniu z moim mężczyzną znowu zostajemy same Ja i Karya moja wierna  kocia  przyjaciółka.
 Znowu mamy cały dzień dla siebie....
Siedzimy więc na Facebooku, oglądamy razem YouTube, nawet sikamy razem.
Ale miało być przyjacielsko albo jak kto woli o przyjaciołach. 
No właśnie kim jest przyjaciel?
Czy prawdziwym przyjacielem jest ten kto jest z nami na dobre i na złe? 
Nie ważne wtedy czy jesteśmy na dnie czy na szczycie. Przyjaciel jest zawsze obok gotowy żeby cieszyć się naszym sukcesem albo płakać razem z nami.
A może przyjaciel to ten który, jest przy nas tylko w złych chwilach? Kiedy po raz kolejny rozwodzimy się, tracimy wszystko, musimy zacząć nasze życie od nowa.
A może prawdziwym przyjacielem można nazwać tego kto jest z nami wtedy kiedy po prostu jesteśmy szczęśliwi, odnosimy sukcesy, po raz kolejny wychodzimy za mąż, rodzimy dzieci.
Często zadaje sobie to pytanie. I kiedy myślę że już znalazłam odpowiedź jakiś dziwny zbieg okoliczności, telefon, SMS albo wiadomość na Facebooku zmienia mój pogląd.
No cóż takie jest życie.
Najważniejsze  by zawsze iść do przodu, kolekcjonować przyjaciół a przede wszystkim dbać o nich. Cieszyć się z ich sukcesów i płakać razem z nimi kiedy cierpią.
Pozdrawiam  wszystkich serdecznie :)

widok z mojego okna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz